papa-paparazzi

Hej vänner. Nu är jag hemma från Oscars land och vi har haft så roligt så :) Jag försökte ladda upp alla bilder här men det blev tydligen för många så det gick inte. Och då hade jag redan raderat de ur arkiven så att man skulle kunna klistra in dem. Skit också. Men jag laddar upp dem på Facebook imorgon eller nåt :) Går snabbare eftersom den tar 5 åt gången.

Men vi kom ut dit vid lunch i måndags. Då gick vi ner till bryggan direkt och såg ut över härligheten. Vattnet alltså. Så gick vi upp igen, plockade lite blåbär i skogen. Sen gjorde vi lunch. Och så badade vi sen! Det var faktiskt sjukt skönt i vattnet! Fast jag har nog ändå blivit mer utav en badkruka med åren. Så var det aldrig för två-tre år sen.
Sen var vi hemma i stugorna. Gick och la oss ganska tidigt men vi pratade till halv fyra. Oscar och Filip skrämde oss. Fast då hade de redan suttit under fönstret på altanen och lyssnat i 45 minuter. Vi ville att alla skulle sova i samma rum men det var svårt med 3 sängar och 7 personer. Så det gick inte an. Men vi somnade ganska snart så fort vi la oss ner och slappnade av.

Tisdagen skulle vi åka ut med båten men den startade aldrig så vi stannade på bryggan och badade. Solen försvann tyvärr ganska hastigt så vi hasade oss upp till stugan igen.
Vi spelade poker också. Och ingen poker är ju poker utan vadslagningar. Så jag och Oscar slog vad. Och han förlorade, så han fick sitta en halvtimme inlåst på dasset! :)

Och sen var vi vakna till fyra. Den här natten försökte vi faktiskt sova i samma rum. Men det blev alldeles för obekvämt tyckte alla utom Filip, som låg kvar på golvet. Inklämd mellan en pall och en säng. Utan täcke och utan något underlag.
Men vi har haft roligt :) Det är ju nog inte så mycket mer vi kommer ses allihop tillsammans. Snart börjar ju skolan. 13 dagar kvar!

Förresten så är Lady Gaga en riktigt cool tjej. Hon spottar ur sig hits. Love Game är sådär, tycker jag, men Paparazzi är sjukt bra. Snygg brud.

Bjuder på den första bilden vi tog på landet i alla fall. The whole crew så att säga. See ya!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men åh... Jag ville se mer bilder!

Men kul verkar ni ha haft! Det är bra!

2009-08-05 @ 22:57:54
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Moster Nilla

Det verkar varit en riktigt mysig lillsemester. Skönt att höra att du är tillbaka välbehållen. Fredag blir det jogging!!!!

Nilla

2009-08-06 @ 07:56:47
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0