europé = naturist?!

Hej damer och dårar! Jag är trött, jag blev sjukt förvånad när jag såg att klockan redan var 00.20. Så det är bäst att jag går och lägger mig, så att jag orkar upp imorgon. Big day, Oscars land blir äntligen av! Oj, vad vi har planerat och strukturerat. Ringt och smsat. Handlat och packat. Peppat och surat. Men nu är vi här!
Så vi åker imorgon vid lunch och är där tills på onsdag. Det kommer bli fantastiskt :D

Jag såg en sak idag. Lady Gaga, you know, har gjort en ny video. Paparazzi heter den och gissa vem som spelar i den! Alexander Skarsgård. Och gissa vilket språk de talar! Svenska! Eller ah, bara i det lilla skådespelet innan låten börjar.
Det var roligt att se lite A. Skarsgård på svenska. Han är ju tydligen ganska stor i staterna. Han spelar i någon tv-serie där.
Och så såg jag en intervju med honom där folk fått spela in sina frågor till honom. Då frågade en kille om han tyckte att sexscenerna i tv-serien var svåra och om han någonsin ansett en sexscen lite för avslöjande. Hans svar var för klockrent.
- "Nej, det tycker jag inte. Jag är ju skandinavisk för fan, vi älskar att vara nakna!"

Men så är det nog. Européer är ju kända för att vara sexgalningar. Som Cooper säger i Eurotrip;
- "Du vet väl att Amerika skapades av pryda? Att de flydde från all det galna, europeiska sexet som pågick. Och nu ska jag, Cooper Harris, återvända till mina förfäders länder och uppfylla min vildaste drömmar."

Så är svenska filmer mycket mer avslöjande än amerikanska. I amerikanska kontrakt står det exakt hur mycket de ska visa, i vilka vinklar och under vilka omständigheter. I Sverige är det nog mest
Är du villig att vara naken framför kameran?
Ja eller nej.

Vilket är bäst egentligen?
Nu gör jag som riktiga bloggare gör, jag ställer en fråga. Vilket är bäst? Svenska eller amerikanska villkoren?
Och är européer verkligen så galna som de andra kontinenterna påstår? Hur uppkom den teorin?
Sök på wikipedia och återkom med information till mig. Nu ska jag sova, godnatt :)


Alexander Skarsgård som vampyr i amerikanska tv-serien True blood.


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Nu är du rädd om dig och du tycker inte om öl så drick inte!

KRam Nilla

2009-08-03 @ 07:42:27
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Min prins i din blogg! Friar han så svara jag JA!!!!!!!!!

2009-08-03 @ 08:28:05
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0