LAN@myplace

Tja! Nu lanar jag med morsan. Jag har joggat idag förresten! Femman uppe i SOK, och det tog 43 minuter... Men jag körde så långsamt för att spara energi för jag visste aldrig hur långt det var kvar. Inte en aning. Eller jo, till slut kom en skylt där det stod att det var 1 kilometer kvar. Då hade jag fått för mig att det var 1 kilometer kvar tre gånger innan dess. På ren instinkt. Då hade jag fel. Men jag orkade jogga hela tiden i alla fall :)

Lan med mor. Dreamhack nästa år, vem är pepp?


Jag och Salming säger godnatt. Fjortislooken funkar alltid när man är trött och sliten.

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Härlig blogg :)

2009-08-12 @ 00:22:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Moster Nilla

SÅÅ Jävla bra. kan knappast vänta tills jag får tag på Jesper och han får lyssna. Han får den som födelsedagspresent vaa?

Nilla

2009-08-12 @ 05:50:59
Postat av: Marita

Hej hej!

Gillar du hårvård och tävlingar. I så fall tycker jag att du ska besöka mig blogg där jag just nu tävlar ut 3 styckna hårvårdskit värda minst 500:-/st. Jag önskar dig lycka till =)

2009-08-12 @ 09:49:01
URL: http://frisortips.blogg.se/
Postat av: zara (sizz)

asså man ser dig knappt på bilden sizz:P

2009-08-12 @ 12:07:39
Postat av: Veronica

Jag båda såg och hörde dej mycket bra!

Snyggt gjort! Skitbra! Du är så cool! Love you!

2009-08-12 @ 12:37:05
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0