kostym och barfota fötter

Eleanor Rigby
Picks up the rice in the church where a wedding has been.
Lives in a dream
Waits at the window, wearing the face that she keeps in a jar by the door
Who is it for?

All the lonely people.  Where do they all come from?
All the lonely people.  Where do they all belong?



Jag sitter här och väntar på att frukosten ska smälta i magen så att jag kan cykla upp till SOK och ta 2,5:an. Räcker nog med 2,5 kilometer idag, ska ju cykla upp dit också. Och cyklingen tänker jag fasen skriva på funbeat, för det är tre uppförsbackar upp dit :) Man måste göra vad man kan nu när man ligger SIST på funbeat....

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Men om du cyklar och ar 5 km spåret får du ännu mera tid. Tyvärr måste jag nog vila hälsenan fast att jag inte vill!

Nilla

2009-08-15 @ 12:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0