if i were a boy

Tja! Har lite roliga projekt på gång! Jag håller på och en skriver en cover på Beyonces "If I were a boy", om vad jag skulle göra om jag var en man.
Och jag ska dessutom göra uppföljaren på fjortisguiden. Jag ska redovisa för de vanligaste poserna bland de kända bloggerskorna. Så får du veta hur du ska lyckas i bloggvärlden. Ja, skriva lite bra också kanske ;D

Det är bra, då har jag saker för mig nu när vädret har svikit oss. Men förhoppningsvis blir det lite bra i helgen. Sista helgen på sommarlovet. Sen är det tillbaka till verkligheten. Eller inte tillbaka till verkligheten, min verklighet börjar då. Sjukt spännande. Jag både vill och vill inte. Jag vill spela teater nu, men jag vill inte att sommarlovet ska vara över. Men allt har ett slut. Och en början. Every new beginning comes from someother beginnings end. (Från låten Closing Time av Semisonic)


Men innan mina spännande projekt är klara bjuder jag på en liten goding som ni kan stirra er blinda på.
Brüno.


Mmmm.. Vi vill ha det, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Eftersom jag har sett mera av Bruno vill jag inte...

Blää. Men om jag ine sett filmen kanske jag hade ttyckt annorlunda.

Nilla

2009-08-11 @ 07:20:14
Postat av: Veronica

han se fin ut... vågar man då se filmen.... det är frågan...

2009-08-11 @ 13:18:33
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0