I haven't felt like this for one thousand and ninetytwo days.

Hej! Jag börjar gymnasiet imorgon. Ska bli så roligt, hoppas jag :)
Ikväll ska jag "fira" sista sommarlovsdagen med några gamla klassisar och gå och se Sommaren med Göran :)

Imorgon börjar Friskis också! Ska bara fixa med kortet. Imorgon är det Caroline, bästa ledaren! I alla fall förra terminen!
Skönt att jag slutar hyfsat tidigt på tisdagar och torsdagar så att jag slipper stressa hem. Det här med stress är jag dålig på. Jag är som mormor och morfar, på plats en halvtimme innan alla andra. Jag går hellre upp jättetidigt än stressar på morgonen.

Nej, nu ska jag spela lite gitarr. Frida gjorde mig lite sugen när vi pratade om gitarr på msn. See ya! En recension av filmen kommer nog ikväll när jag kommer hem. Visst fan, jag måste gå och lägga mig tidigt. Äh, kommer ändå inte kunna somna. Sov till tolv idag. Men det ordnar sig. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

BrA ATT DU SER FILMEN SÅ KAN DU TALA OM OM DEN ÄR BRA. lYCKA TILL I SKOLAN MEN GLÖM INTE ATT JAGA MIG PÅ FUNBEAT.

NILLA

2009-08-17 @ 19:32:22
URL: http://www.axelsmormor.blogg.se.
Postat av: moster

Hoppsan blev jag din mamma nu!

Nilla

2009-08-17 @ 19:33:34
URL: http://www.axelsmormor.blogg.se.
Postat av: Veronica

Vill oxå veta vad du tyckte om filmen!

Jag är kär i din klänning!

2009-08-17 @ 20:56:44
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0