bloggarN^

Hej! Jag började tänka på det som Nilla skrev för ett tag sen, om att ta för givet.
Här är min lista!

Jag tar för givet att
- min familj älskar mig
- jag ska få roligt på teaterlinjen
- de mjuka mackorna är slut i matan om jag äter med Oscar Melin
- Axel inte sitter still
- jag någon gång ska till New York
- tomten kommer även om man inte varit snäll hela året

Förresten, började fundera på Sex and the City The Movie, och i den så modellar Carrie i bröllopsklänningar till en artikel i Vouge. Och hon provar en klänning där som är helt fantastiskt. Om jag någonsin gifter mig ska jag gifta mig i en kort, men helt fantastisk, bröllopsklänning. If I got the money ;D
I alla fall, här är klänningen! Helt underbar..


Psst, jag är tydligen diskret modeintresserad. Om jag hade pengarna skulle jag bo i New York och köpa skor och kläder i massor! Dream life :)

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Du kan ta mig för givet också. Kommer att hjälpa dig genom livet så mycket jag kan och orkar.

Kram Nilla

2009-08-15 @ 11:00:57
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0