Aiskylos Agamemnon

Jag är jättesugen på att se "De halvt dolda". Den där dramaserien av Jonas Gardell som gick i våras. Eller när det nu var. Den var sjukt bra och fick Kristallens tv-pris igår för bästa dramaserie. Absolut värt det!
Såg ni den? Hoppas den går i repris snart, jättebra var den. Hemsk visserligen, men jättebra.

Något annat jättebra är "Män som hatar kvinnor!". Den var ju galet bra! 4 av 5 absolut, och jag brukar inte ens gilla såna filmer. Men den här var ju underbar. Underbart professionell alltså, storyn är ju inte så underbar. :)

Något annat bra är att jag hittade mitt grekiska drama i väskan! Nu kan jag läsa det till på måndag! Det var skönt, det är 34 sidor långt så jag hade aldrig orkat stressa igenom det på en kvart före kulturhistorian på måndag.

Dagens diss var en smärre mamma-dotter-fight i vardagsrummet nyss. Jag undrar varför Lithea är så trotsig och elak (hon är lite elak faktiskt..) runt sina föräldrar. Lite synd, hoppas det går över snart.

Ps. BOTEN ANNA PÅ RADION. NOSTALGI!

Det här är historien om de som fick leva. Och det här är historien om de som inte fick leva.
De halvt dolda.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jo lite elak är hon faktiskt ibland, hon får ju tänka på att mamsen är lite bakis oxå, då måste man vara extra snäll! tack för hjälpen!

2009-08-29 @ 13:51:59
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Moster Nilla

Hej Gullunge.

Detta med träning alltså. Jag har skitont i halsen idag,F-A-A-N. Nästa helg måste vi jogga. JAg vet inte hur det är med Ki-Box men kolla friskisschemat på nätet. Prata sedan med Jesper han följer dig säkert.

Nilla

2009-08-30 @ 11:50:33
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0