pointed sisters

Hej. Jag ska vara med i ett karaokepass på friskis, kan bli roligt ;) Och vi har även sjungit karaoke på musiken idag :D

Vet ni, jag behöver massor av nya saker! Mina jeans har gått sönder, mina skor är sönder sen länge och jag har ingen ny vårjacka. Tänk om man vore rik.. Man kan visst bli lycklig av pengar, whatever you say!

Jag blev medlem på www.funbeat.se igår förresten. Jättekul sida där man skriver ner all sin träning, och den kan räkna ut, exempelvis, medelhastighet när man joggat. Man kan även skriva ner sina mål och se hur man sakta men säkert når upp till dem. För oss träningsfreak eftersom Nike kräver en massa utrustning! Det här är gratis :)

Jag lägger nog också ut en bild på mitt livs kärlek, Freddie Mercury. Han dog två år innan jag föddes. Men han lever vidare i våra hjärtan, doesn't he?! Hej med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0