let the love tear us apart, i found the cure for a broken heart!

Hej, vänner. Jag väntar med spänning på att få tillbaka provet om Andra Världskriget! Det gick förbryllande bra, helt galet! Sedan får vi se om jag hade rätt. ;)
Nu har jag bestämt mig hur jag vill ha det! Det blir teater på De Geer, tre år framöver :) Ja, jag är i allafall preliminärt antagen. I'll see you on da big stages! Med Persbrandt och Flinck!

Ikväll är det Friskis! Får se hur det går, för jag har haft ont i huvudet halva dagen och halva dagen mensvärk. De tar ut varandra. Jävla skit.
Jag har haft sånt menshumör igår och idag. Igår på förmiddagen var jag skitsur verkligen! Helt galet! Sedan blev jag bara löjlig, skrattade åt ett sånt tråkigt ord som "seminarie". Don't even ask!

Förresten är ju Filip & Fredrik de coolaste killarna i New York just nu. Marilyn Manson är läskig, tyckerja. Fast jag tyckte lite synd om honom när han var tvungen att umgås med Jonas Gardell. Jag gillar Jonas Gardell men i kombo med Marilyn Manson = not good.

Missa inte Knäckebrödsdansen förresten. ta en titt på Youtube vettja! Helt galet bra!
Ikväll är det House också, en av världens coolaste människor, eller hur?! Hugh Laurie. Tänk er han med salt, peppar & en bira. (timon & pumbaa) Hell yeah!

See ya later, alligators!

DET ÄR GLASÖGONEN JAG VILL HA! (robin hood)

Kommentarer
Postat av: zara (sizz)

FETTASTE brillorna sizzzz !

2009-04-21 @ 23:30:19
Postat av: Veronica

du är så kul darling!

2009-04-23 @ 19:08:25
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0