ett, två, tre, knacka och se

Hej. Igår spenderade jag dagen med Malin och kvällen med Malin, Tove & Lovisa. :) Vi var hemma hos Malin, bakade en kladdis, gjorde en fruktsallad, köpte daimglass och såg på film!
Och vi såg skräckisen Barnhemmet. Och jag brukar inte bli särskilt skrämd av filmer men den här var hemsk! Jag satt helspänd hela tiden och väntade. Det var inte mycket läskiga mord och så, bara onaturliga väsen.
Fast favoritscenen måste varit när en gammal tant blev påkörd av en ambulans. Först vart jag skitskraj och skrek, men när vi spolade tillbaka skrattade vi bara. Det såg faktiskt väldigt roligt ut :D
Fast den är på spanska, det visste inte vi. Men skräck är ett internationellt språk. Grejen var bara att man inte förstod vad de sa när man gömde sig under filten.
Men den var väldigt bra, rekommenderas starkt :) Rädsla är mänskligt och vi behöver det! Förutom när det gäller karuseller. Hej med er :)


Förresten!
Är inte den som brukar säga sånt här
jag ska viska det så att ingen hör
Känner mig som om jag var 13 och kär
men jag vill göra sånt som vuxna gör
Vårt pussel passar, legot lägger sig självt
aldrig förut har det varit så

Vi kommer inte längre än till hallen ikväll
vi behåller bara skorna på
Veronica Maggio - Jajaja..

Kommentarer
Postat av: zara (sizz)

asså menar du allvar den är ju inte ett dugg läskig :P

du får tuffa till dig lite ;) love you <3

2009-04-26 @ 18:27:56
Postat av: malin

haha din syrra då! :O

nae vars, men ja håller med, rekomenderar starkt filmen, för den va himla bra :D och rädsla gillar vi! :D puss påre ! <3

2009-04-26 @ 19:46:19
URL: http://maalingronqvist.devote.se/
Postat av: Veronica

Men oj vad det bloggas nu då! =)

KUL!

2009-04-26 @ 22:27:56
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0