linus hår rök idag

och jag snaggade bort det! En bild på min snygging (som faktiskt blev jättesnygg som snaggad!) får jag inte lägga ut för att det ska bli en suprise för dem han känner! Men mycket hår i tunnan blev det och hela badrummet fick städas efteråt.

Tränat har jag gjort idag också. Men som sagt har min helg varit bajs när det gäller mat och godis så jag tänker INTE väga mig imorgon! Utan att säga för mycket har jag min näst sista körlektion imorgon, förhoppningsvis!

Till Nilla: Jag har utspring den 15 juni, klockan 16:30!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Då ska jag skriva upp det i kalendern så att jag inte bokar in något oviktigt då.

KRAM

2012-02-10 @ 14:04:32
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0