träning bot på det mesta?

Min mage is giving me a hard time! Jag har inte ont i den eller så men den verkar inte vilja behålla det jag äter särskilt länge utan tar med sig det ut igen, tillsammans med en jäkla massa vatten. Processen från mat till bajs ska egentligen ta ungefär 24 timmar. Inte nu, det tar typ två.

Så då funderade jag på orsakerna!
Magsjuka? Nej, då skulle jag kräkas också.
Salmonella? Njaaa...
Ehec? Mycket möjligt...
Dålig mat och dålig träning? Hm, där har vi något!

Så imorse gav jag mig ut på min första joggingtur på kanske två veckor! Strömsrundan som vanligt (typ 3,2 km) + den lilla biten hem (som innehåller en mastig uppförsbacke = pluspoäng)
Jag tänkte att "om jag springer nu kanske jag bajsar på mig. Det vore obekvämt."
That didn't happend så ingen är gladare än jag. Jag ska snart äta frukost, få se om kroppen vill ta upp den näringen.

Förlåt om det blev mycket bajsprat nu, jag vet att det låter äckligt. Men jag är inte särskilt blygsam med något som jag vet att ALLA gör. Get over it.

En film jag väldigt gärna vill se är "Friends with benefits"! Såg trailern och man förstår ju vad som kommer att hända men den verkar rolig ändå! Har en liten biobiljett på lur här hemma så vi får se vart den tar vägen...

Puss och kram, hörni.

FISK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0