nollningsvecka!!

Nu är det äntligen dags! Idag har vi påbörjat vår kära nollning som är väl planerad. De har fått sina tröjor, sina tofflor, sina nollor i pannan! De har fått buga, blivit nersprutade med vatten, hoppa, springa och smöra! Underbart!
På fredagen är den riktiga nollningen, längtar verkligen! Med risk för att någon nolla läser så tänker jag inte skriva vad vi ska göra men det kommer bli en höjdare. Superduper!!

Annars så känns veckan fullbokad. Imorgon har jag min första körlektion, känns overkligt. Hoppas hon är snäll, vill verkligen inte bli utskälld! Jag gillar att ha kontroll över bilen, därför lär hon skälla på mig när jag så gärna vill trycka ner kopplingen hela tiden. Men jag har tränat hemma:
Backat runt hörn
Backat i uppförsbacke
Startat i motlut
Varit uppe på trean
Fått möte på en smal väg(!)

Jag klarade även fas A och B idag så jag pluggar på!

Jobba på torsdag också!
Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0