god bless the weekend

Jaha! Då var det fredag igen! Jag har ätit god mat, färgat håret på Linus (som inte blev så stor skillnad men fint ändå!) och övningskört. Vi skrev hinduism-essän idag så då har man den klar också. Det enda inplanerat inom skolan skulle väl vara ett prov i turism och ett i arbetsmiljö och säkerhet. Men det är veckan innan lovet så det är lugnt. Imorgon ska jag jobba 11- ? och det blir trevligt som alltid. Det är ju mitt i månaden så det blir nog inte så mycket att göra i disken ändå. Kanske vill de börja utbilda mig i kassan snart (hoppas!).

Pappa ska se hockey på stora tv:n och min tv är knäpp så vi är något sysslolösa. Vad ska man göra?
Det finns ju en sak man alltid kan göra.... hehehehe.

Men gött med lite ledighet. Chilla på fredagarna nu, snart går det inte. Ni vet, musikalrepet.
Pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0