billiga fynd

Jag är nöjd efter mitt besök på Myrorna. Jag hade spanat in en kappa där, men tänkte att om den är borta nästa gång jag går dit var det inte meningen att jag skulle ha den. Men jag gick dit idag och spanade in en ny kappa idag, och köpte den. För 135 kronor! Och så såg jag en halsduk direkt när jag kom in som jag visste att jag ville ha, för 50 kronor. 185 kronor på Myrorna för en vinterkappa och halsduk. Bra, tycker jag.



Gullig och tantig liten "päls"-krage.

I fredags var det fest för moster Nilla! Det var roligt och underhållande, helt topnotch!
Jag äter inga sötsaker förrän min födelsedag (27 november) och jag ska jobba imorgon!
Körkortet går sakta men säkert framåt men det kostar en hel del pengar! Jag har redan lagt 12870 kronor på det och lär behöva lägga minst 2000 till. Herregud, ni... Men jag får skylla mig själv! Jag skulle börjat senare och varit mer förberedd! Tänk på det, ni som ska skaffa körkort!

Sallan säger ha det bra! Ät ingen choklá! I alla fall inte já!


Kommentarer
Postat av: Amanda

mycket fin kappa. vad långt hår du har fått förresten. vill du ta en kaffe någon dag?

2011-11-18 @ 18:48:09
URL: http://amandameistefalk.tumbr.com
Postat av: Anonym

Gulligt söt du e Sally :).

2012-10-05 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0