waterslides


Jag var på badhuset igår med Amanda, Frida, Oscar och Filip som jag hade många roliga diskussioner med. Vi gick senare och åt. Jag och Oscar blev kvar på stan en timme extra för att äta en flottig pizza. Mums, är pizza gott eller vad är grejen? Bland det bästa jag vet! Men så får man midjemåttet efter det också.
Idag åker mina pears till Malmö och jag tar en stund att träna, äntligen! Och basta och gå hem och titta på några Sex and the city-avsnitt. Vi hade ett matteprov igår som jag bad en bön för att vara godkänt när jag lämnade in det men det förra var ju det i alla fall. Mvg-frågorna gav jag mig inte ens på. De med endast ett VG-poäng var svåra nog!
Säger hon som KANSKE KANSKE vill studera till fastighetsmäklare, bli stor och tjäna mucho dinero! Lång tid tills dess. Ännu en treårig heltidsutbildning på högskola i så fall. Malmö Högskola, kanske. Vi får se.





Kommentarer
Postat av: malin

haha jag funderar också på att bli mäklare!:D

2011-03-19 @ 09:44:33
URL: http://malingronqvist.devote.se
Postat av: Zara

jag tycker helt klart du ska läsa på malmö högskola fler malmö bor de gillar vi :D

2011-03-19 @ 10:38:16
Postat av: Nilla

Hm...tror jag flyttar med till Malmö....

2011-03-19 @ 21:44:04
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0