vill inte skrämmas

Men magsjukan nådde mig också det här året. Jag hade ont i magen i skolan igår, gick hem och gick på toa. Hade tänkt gå och träna men ångrade mig, gick hem och spydde litegrann. Litegrann ökade till 4 gånger på ungefär 6-7 timmar. Plus att jag i stort sett kissat ur rumpan...
Idag vaknade jag med feber och har sovit dåligt, frysit och så. Men febern börjar gå ner och jag har inte spytt eller bajsat idag än. Jag har till och med lyckats få i mig en knäckemacka och lite yoghurt. Jag är bara så trött och öm i magen. Lite hungrig eftersom allt jag åt igår INTE fick stanna kvar. Så den här dagen, och dagen imorn kommer spenderas i soffan framför tvn. Jag lovar att inte komma tillbaka till skolan förrän jag är helt frisk.
Usch, som jag svettas. Som man brukar när febern går ner. Fräsch tjej.

Jag ska krya på mig SÅ mycket för på lördag ska jag och Jocke på Dyngkåt och hur helig som helst! Äntligen! Vi skulle gått den 28 november men det ställdes in och ändrades till 2 april. Som vi har väntat. Nu är det dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0