Sveriges mästerkock!

Det programmet lär jag följa. Hörreni, idag har jag försökt bpoka biljetter på ryanair.com. Det går INTE! Vi har provat med mammas och pappas kort! Typ fem gånger har vi provat! Men nej, det vill sig inte. Jag blir så irriterad! Och jag som hittade asbra flygtider till London med min älskling och jag HOPPAS att de finns kvar när vi väl lyckas! Det är surt. Die, ryanair, die!

Men annars så sitter jag på en ny mobil! Mamma fick den i julklapp men har ny köpt en ny och då fick jag den här! Toppen! 
Imorrn blir det bio och MAX (världens godaste hamburgare) med Linus! Åh, jag älskar MAX. Men inte lika mycket som jag älskar Linus! Puss påre <3

Kommentarer
Postat av: Linus Strömberg

2011-01-12 @ 22:02:21
Postat av: Linus Strömberg

Vi måste åka till London, som vi har pratat om så länge! Jag älskar dig och vill verkligen göra något så här kul med dig!

Puss!<3

2011-01-12 @ 22:03:46
Postat av: Linus Strömberg

Älskling, vi måste till London som vi har pratat om så länge! Jag älskar dig och vi vill göra något så kul med dig!

Puss!<3

2011-01-12 @ 22:06:40
Postat av: Mattismaria

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-11-14 @ 10:53:33
URL: http://mattismaria.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0