pälsmössa

Jag tycker att min pälsmössa är jättefin! Men den har sina nackdelar.

Nackdelar:
- Det är äkta räv. Jag är oftast emot riktig päls.
- Den är stor! To much attention?
- Den hade nog passat bättre på någon med mörkt hår. Attans!

Fördelar:
- Min morfar har ju faktiskt gett den till mig
- Den är snygg!
- Den är unik, inte många har en likadan.

Det värsta är ju att det inte riktigt är så kallt längre som det faktiskt behöver vara för att jag ska använda den. Men om det blir riktigt kyligt en kulturafton tar jag nog på mig den. Plagg är till för att bäras (upp som den förtjänar...)


Kommentarer
Postat av: Nilla

Den kostade dessutom en hel del även om morfar hade rävskinnnet. Har du kragen som hör till?

Moster Nilla

2011-02-26 @ 22:32:43
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0