nu kan dina läkardrömmar slå in!

Diagnosera mig!

Sen i lördags har jag varit illamående till och från och trott att jag ska spy. Det har jag inte gjort (än) och jag är inte heller lös i magen eller så, som jag borde varit om det var magsjuka. Jag tänkte att det kan vara en biverkning från hostmedicinen men nu har jag inte tagit den sen i lördags och mår fortfarande illa. Och du, jag är inte gravid.
 Det kan ju vara p-pillren men de har jag ju ätit i fyra månader nu. Frågan är om jag ska spy eller hålla in det, jag vet inte vad som är bäst. Jag tvingar inte ner det eller så, men jag skulle väl kunna framkalla en spya om jag låg med huvudet ner i toalettstolen och mådde som värst.
 Förhoppningsvis går det över av sig själv. Men ni vet hur jag är, hypokondriker och sådär. Men diagnosera mig ni. Om ni kan ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja du. Jag kan faktiskt tänka mig att det är en form av magkatarr som du har fått av hostmedicinen tror att om du tar det lilla lugna kommer det att ge sig om några dagar.

Kram Nilla

2011-02-21 @ 16:24:49
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0