känner hur bränner inom mig

Hela dagen har jag mest spenderat i horisontellt läge, trött och med huvudvärk. Lite rethosta och sådär, jag som skulle träna idag! Träna bort alla kalorier jag har ätit de senaste dagarna. Nu blev det inte så, jag har inte ens varit ute idag. Men snart kommer Linus, min räddare, och muntrar upp mig.
Jag hoppas att det är någon slags hunger som sitter i huvudvärken, för Ibumetin har inte hjälpt. Annars så är jag väl bara trött, som vanligt.
Igår var det en sjuhelsikes fin dag. Och i fredags hade jag en jättetrevlig kväll på Söderköpings bowling med Malin och Oscar! Det är inte ofta man hinner träffa dem, de där som man spenderat många timmar av sin barndom med. Ja, i alla fall med Oscar sen femman. Ni är fina, hörni!

Ta en titt på de biffiga armarna! Bänkpress, upp och ner! Upp och ner! (okej, inte bara muskler)


Är hon söt? Jo, så är det kanske men hon har ett jäkla humör. Hon MÅSTE dricka ur vattenkranen, skjuter undan ALLT under soffan och rivs. Fast ibland är hon fin. På bild, typ...


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA! Såg inte bilden på katten! Trodde du beskrev dig själv. "Hon MÅSTE dricka ur vattenkranen, skjuter undan ALLT under soffan och rivs" hah!

2011-02-13 @ 21:08:17
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/
Postat av: Nilla

Men stumpan, du ska vara frisk pigg och glad.

Puss på alla hjärtansdag.

Moster Nilla

2011-02-14 @ 20:08:28
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Nilla

Men stumpan, du ska vara frisk pigg och glad.

Puss på alla hjärtansdag.

Moster Nilla

2011-02-14 @ 20:08:34
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0