i-landsproblem

Att hitta den perfekta bikinin.
Jag bestämde mig för att skaffa en ny och dundersnygg bikini i år. Och jag vet precis vad jag tycker är snyggt, men så är man ju inte den smalaste spiken i kartongen, så att säga.
Jag är väldigt mycket för höga midjor på bikinitrosor, men innanför ska det ju helst vara en platt mage. Något jag inte välsignats med (eller kanske skapat själv).
Samtidigt vill jag ha volang på överdelen för det får tuttarna att se större ut. Men volang på underdelen får höfterna att se större ut. BIG NO NO!

Så nu har ett projekt till uppkommit på min "måste-göra-lista"
HITTA EN SNYGG BIKINI TILL SOMMAREN
Och där ingår väl även en snygg bikinikropp, antar jag. Fan vad godis är gott.

Hej svejs

Snygg underdel (och överdel) men kanske bara på henne?


Snygg överdel, snygg färg! För minimal underdel för mig...

Kommentarer
Postat av: Linus

Vi får väl börja gå på nudiststränder i sommar då;)

2011-02-12 @ 11:24:53
Postat av: Anonym

haha den undre har jag köpt fast i gråbrunt

2011-02-13 @ 09:46:17
URL: http://amanda-mblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0