skolan är igång, som allt annat.

Jag är inskriven på Haga Trafikskola och har mina 18 körlektioner redan bokade. Men eftersom jag aldrig har hjärnan med mig när jag gör sådant när ska jag se om jag kan ändra om dem lite. Men min första körlektion är i alla fall den 6 september. Nu måste vi satsa, det här SKA gå!

Jag jobbar numera extra på Lindahls (alltså de ringer in mig kvällar och helger då de behöver mig.) Jag jobbade i fredags och ska jobba på lördag igen så ingen är lyckligare än jag. Det är förresten Lindahls på Hageby vi pratar om.

Hela klassen smider hemliga planer tillsammans och det känns ganska bra att vara tillbaka. Vi ska snart läsa Strindbergs manus och lite sådant, djupt och intressant! Allt rullar på bra!

Linus är fortfarande den bästa lilla kreation som någon vandrat på den här jordytan, söt som socker!

Jag ska försöka uppdatera lite till den närmsta tiden (kan vara tomma löften). Men nu börjar ju faktiskt Fångarna på fortet! Vi ses hörni!


Två glada filurer på Kolmårdens djurpark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0