om jag hade lite kärlek så var den till dig

Dyngkåt och hur helig som helst var jätterolig igår. Eller den var sorglig, rolig och fin. Mia Skäringer är bara för cool! What a hero!
Jag hade en jättetrevlig dag med Jocke. Det var en liten tillställning vid namn NKPG style i Värmekyrkan igår som var över förväntan. Det var en slags loppmarknad med kläder men även av nya designers. Riktigt roligt!
Jag köpte ingenting men Jocke hittade ett linne och en tröja. Linnet var dundercoolt, hade han inte köpt det hade jag gjort'et ;)

Nu har jag nya SATC-avsnitt att njuta av en tid framöver. Jag måste ha det! Nu ska jag börja på säsong 5 av 6 och Miranda har just fått barn. Jag drömmer om att också kunna bo i en fin lägenhet i New York, ha fyra vänner och kunna köpa massor av skor. Då om jag hade raka hälar och inte storlek 41.

Idag ska jag och mina 41:or pallra oss in i ett smutsigt badrum och rengöra det från topp till.. golv. Sen ska väl jag och mina lågpris Converse från Tunisien hoppa iväg till biblioteket och förhoppningsvis till Friskis sen också, om jag känner för't.

Jag är annars desperat efter sommarjobb och väntar på svar från olika ställen. Jag har kommit in i en period igen, nu är det Kent som gäller. Trofasta vänner, det där.

Maybe I should start writing this blog in English, just to improve my grammatics and start training for the national tests which I'm hoping to get a MVG on. English B course is HARD stuff and I'm sure the English C course won't be any easier. And sure it would be nice to take the CAE - course as well (Certificate in Advanced English). If only there were time. And points to spoil.

Ha det bra allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0