fredagshissen och dissen

HISS

www.favoptic.se

Där kan man låna hem sex bågar och testa utan kostnad för att sedan skicka tillbaka dem om de inte var för mig! Eller köpa ett par! Dessutom är de väldigt billiga!



Norrköpings Tidningars resebilaga med dagens tidning

Där kunde jag läsa om Paris och få inspiration till flera ställen att åka. Good job, NT!




Påsklov!

Det närmar sig, bara en vecka kvar! Åh, så skönt!




DISS

Godislöfte!
Vad som måste göras, måste göras. Man måste sätta punkt någonstans. Fast mitt godislöfte gäller till nästa fredag och sen tänkte jag försöka mig på godisfrihet hela maj.

I love you <3


Engelska prova-på-nationella provet!
45 av 61 poäng, ett VG. Jag blir så irriterad! Hur svårt ska det vara att få ett MVG???!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0