what's the problem? I don't know, well maybe I'm in love!

Det här är den fjärde dagen i frihet, vi har haft studiedag torsdag och fredag. Fast jag går nog hellre i skolan och har lite rutin på saker och ting. Jag vill bara vända på dygnet men jag gör aldrig det. Igår träffade jag Malin och Oscar och så hade vi Kungarna av Tylösand-maraton hemma hos Oscar. Så åt vi popcorn och bastade lite. Det var sjukt trevligt, en av de bättre lördagskvällarna (och lite natt) på länge!

Till allas lycka så joggade jag faktiskt i fredags (hurra, hurra) och tänkte göra det idag också. Så är det snart måndag igen! Jag måste skriva äcklig teaterdagbok också..

Och så ville jag bara berätta att jag matade en kamel med kaktus en gång :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Lite lika du o kamelen!

=)

2010-10-10 @ 21:54:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så gott med popcorn.=)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-12 @ 21:06:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0