peppar, peppar. ta i trä.

Svar ja, jag är hemma. Vidskeplig, hypokondrisk och kärleksfull. Visst är det väldigt tabu att erkänna att man känner sig älskad? Lite självupptaget sådär. Well, kill me. Jag känner mig älskad.
De tv-programmen jag följer är "I Annelie" och "Kungarna av Tylösand".
Nej, men jag har väl en del att plugga. Fortfarande är jag helt oförstående om de räta linjerna i Matte B-kursen.
Vi flyttar in i den nya lägenheten om två månader. Jag läste en artikel förut om hur lika par leker bäst. Det lättade mitt hjärta lite eftersom jag och Linus är så lika. Tänker samma saker och säger samma, exakta meningar. Jag mår bra i hans närhet.

Nu lämnar jag över till mer aktiva och framgångsrika bloggar. Jag var inte gjord för det här. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0