vad sa du att du gjorde, sa du?

Alkohol: I måttliga mängder
Allergi: Nickel & hårfärg
Armhävningar: Tvingar mig igenom dem
Blyg: Nja, inte direkt
Beroende av: Choklad
Betyg: Duger
Blir glad av att: Ha en hel vecka uppbokad
Bor: I Söderköping
Dagbok: Teaterdagbok och dokument på datorn
Djur: Två katter och ett marsvin
Drömmar: Skriver jag ner och återberättar för Linus
Dåliga sidor: Har jag också
Ekonomi: På topp, för tillfället
Familj: Mamma, pappa och två systrar
Favoritdryck: Mineralvatten
Festar: Inte ofta
Flyttat: Två gånger
Fobi: Ormar och berg-och dalbanor
Foto: Är kul ibland
Född: 27 november 1993
Gillar: Film
Graviditet: Vill jag inte ha någon
Gråter: Gör jag då och då
Gör dagligen: Äter
Hatar: Sysslolösa dagar
Hypokondriker: Inte ett dugg
Imponeras av: Hjältar
Intressen: Musik, teater, tv & film
Jobb: Städare på Smultronstället
Kaffe: USCH
Kamera: Nikon D40x
Kläder: Klänningar och shortsdressar
Kompisar: Är fint att ha
Länder jag besökt: Danmark, Spanien, Grekland, Egypten, Slovakien
Längd: 174 cm
Mobil: Samsung...
Motto: Nej
Musik: Blandat. Spotify <3
Musikalisk: Sådär
Märkeskläder: Gärna
Naglar: Långa
Politik: Nej
Rakning: Ohja
Rädslor: Ensamhet och för mycket tystnad
Saknar: Alltid någon
Samlar: Jag var en samlare som barn men inte nu längre
Sjukdomar: Någon slags noja, kanske..
Ska göras: Idag? Pussa på Linus och laga mat
Smeknamn: Nej, egentligen inte. Sallan i så fall.
Sol: Me liiiike
Sover: Inte så mycket på natten men gärna 1-2 timmar på eftermiddagen
Talang: Få saker och ting gjort
Telefonbok: Inte alltför lång, kanske
Tränar fysiskt: När jag orkar, några gånger i veckan
Tränar psykiskt: I skolan?
Utbildning: Teaterprogrammet
Vikt: Skulle jag gärna tappa lite till
Äcklas av: Snor, mest av allt
Äter: MASSOR.
Önskar: Mig själv en trevlig helg

TACK OCH HEJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0