tja tja bloggen

Det här är gästbloggaren Linus som skriver. Igår gjorde vi pannkakor och åt glass. Jag skulle åkt hem egentligen, men jag asså, det tog emot. Jag stannade en natt till. Jag hade ju inga grejer med dig dårå, för jag var ju och träffade kändisar i lördags så jag hade ju ingen tanke på varken kalsonger eller tandborste. Det fick bli Ica och Hemköp dårå. Jag säger bara; Pierre Robert! 99 kr på Hemköp, my god...
Nu sitter jag här i mina nyinköpta kalsonger och bloggar. Idag ska jag faktiskt åka hem, men vad är det med Sj alltså?! De skriver bara busstider när det är ett tåg jag vill ta! Attans! Gud vilken bra låt jag spelar på Spottan just nu. "NO SURRENDER, NANANAN..."

Stopp i tyngdlagens namn, nu är det Sally som skriver igen. Linus, den lilla raringen, sitter vid min dator och spelar massa Springsteen. Det tycker inte jag riktigt håller måttet men han spelar inte så högt i alla fall. Han har varit här sen i lördagskväll och ska åka hem senare med buss eller tåg, don't know. Då blir jag ensam igen. Men det gör inget! Dagarna går så attans fort, snart är det fredag igen. Då blire dans! Eller...?
Jaja, ni får några bilder på raringen, för det är mycket roligare än text. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh ! Så rar han är raingen! =)

Du oxå baby!

Tack för all hjälp den här veckan! Puss!

2010-07-22 @ 20:13:42
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0