no men ever dance like this

Jag önskar att vädret vore lika varmt och fint som i Bratislava som jag längtar tillbaka till hela tiden. Ibland får jag påminna mig själv om att morfar inte finns mer för det känns som att man fortfarande kan åka till honom. Men det funkar ju inte så.
Jag är en känslomässig röra som inte orkar blanda mig i andras affärer och använder ursäkten att jag inte är särskilt insatt hela tiden. Jag ser godhet i alla, samtidigt som jag stör mig på hur förjävligt de beter sig och beter mig inte bättre själv. Jag har drömmar om att lämna landet, åka en busshållplats för mycket för att se mer av världen och göra drastiska saker som att planka på ett tåg till Gävle. Åka alldeles för långt om jag tar tåget till Nyköping. Jag vill ha solblekt hår och jag vill sluta använda strumpbyxor för de krymper bara hela tiden. Jag önskar att kläder strök sig själv och att det stod mindre grejer överallt. Jag önskar att jag var mer sparsam med pengar och att den nya deodoranten jag köpte faktiskt ska funka!
Jag önskar att askmolnet ska försvinna och att det ska sluta blåsa. Jag önskar att jag bodde precis bredvid gymmet och att Monki kom med lite nya kläder. Jag önskar att all internetshopping var fraktfri.

Annars så är jag allmänt trött och behöver vila. Hello Saferide är fortfarande det jag mest lyssnar på och jag och Linus har varit ihop i två månader idag. Min stubin är kortare än vanligt och tuggummin med banan/jordgubbsmak är ganska gott. Fast mint är nog godare, om man ska kyssas. Och det ska jag. Puss&kram, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0