mellan sanning och lögn

Hallå! Jag har haft fullt upp. Jag har firat påsk på Nellies land och innan dess har skolan tagit all tid. Men jag har som sagt firat påsk på Fyrudden hos Nellies familj. Och jag var på en fin släktmiddag. Det har börjat bli så. Det är Nellies släkt.. och så jag ;)
Jag har inte så mycket att berätta heller. Det kändes bara skönt att ha ett blogginlägg här. Det kändes som om det ändå passade in. Man kan ha lite värdelösa blogginlägg ibland. Bara man bloggar ;D

Jag känner sån kärlek till Kent just nu. Det är skönt när det finns sånger som redan beskriver ens känslor. Som Vals för satan (Din vän pessimisten)
"Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig"

Så känner jag. Fast i pågående form.
"Om jag har lite kraft kvar att ge dig
Om jag har lite hjärta att dela med mig
Om jag har lite kärlek så är den till dig"

Kräm (Så nära får ingen gå)
"Lägg dig ner i gräset nu. Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där du är,
så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå..."

När det blåser på månen
Idag är igår och du ska ta mig härifrån
nu när det blåser på månen, ska du ta mig härifrån?
nu när vi fyllt alla hålen. nu när vi fyllt alla hål
är jag en astronaut...


MEN SÅ HÄR KÄNNER JAG MEST:
Romeo återvänder ensam
Jag vill ha dig. Du är min, du är bara min.
Jag vill ha dig. Jag är din, jag är bara din.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0