I AM NOT A ROBOT

Det känns som att dagens nationella prov i engelska gick väldigt bra och jag fick ett VG på mitt matteprov. Nu försöker jag så gott jag kan att ladda batterierna inför tre veckors slit med olika prov. Idag har mitt sockersug tagit över och jag gjorde en kladdkakesmet förut för att stilla mina neurotiska ryckningar som skriker genom ryggmärgen "Ge mig stillhet! Ät, människa!"
Så jag har ätit lite av den nu. Det är definitivt godast att äta med slickepott. Men jag har ätit mat också. Mat är underskattat. Men tyvärr är det så att jag är väldigt kräsen och har nu i två dagar levt på en lunch innehållande två knäckemackor. Jag vet att folk brukar leva på mindre, men det är deras val. JAG BEHÖVER FÖDA. Men av lathet orkar jag inte äta längre. Visste ni att man, på grund av lathet, faktiskt hamnar i helvetet? Fast man får det mildaste straffet innan man får stiga upp till himmelen. Det var Dante som sa det, jag är oskyldig.

Ikväll ska jag se American Pie - Naked mile på sexan och äta min smet. Jag ska sova djupt hela natten förhoppningsvis och gå på hörseltest imorgon. Sedan ska jag ha gymnastik och jag borde verkligen packa min väska nu. På fredagen ska vi se treornas musikal, Fame, och sedan är det faktiskt helg. Valborg berör mig inte särskilt, förutom det faktum att det är första valborg i hela mitt liv som jag inte firar med mormor och morfar. Det känns bara jättefel...

Jag är känslomässigt instabil och något har nog krossat mitt stenhårda skal för jag gråter så lätt. Jag är inte ett dugg deprimerad, det är nog det bästa av allt. Vi ses nån dag, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag tycker det är väldigt awesomeness att du gråter, du är en människa kära vän!!

2010-04-29 @ 22:42:19
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0