[email protected]

Hej! Jag klippte mig idag, mycket kortare än jag trott. Vilken tur att hår växer ut igen! <3
Jag fixar med min halloweenklädsel, pluggar spanska, äter onyttigt, tränar ingenting, kommer få ett pmsanfall vilken dag som helst men inte imorgon för då är det HALLOWEENFEST! Känns fint. Puss och kram så hörs vi :)

Jag har förresten fått väldigt ont i min fot sen Linus råkade trampa på den idag och ett mystiskt knak ekade mellan väggarna i dansstudion. (Poetiskt). Just nu ömmar den fast jag inte rör den och ajaj, vad det svider när jag går. Kan tänkas vara en liten stukning men det är i alla fall inte svullet. Nu vet vi! Hoppas den läker så ska jag börja träna igen! Jag saknar det!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag saknade dej på träningen som jag gick på fast jag inte orkade... =)

Puss

2009-10-20 @ 21:50:04
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Moster Nilla

Ta det lugnt, ta det lugnt

2009-10-21 @ 07:44:06
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0