på resande fot

Hej! Här sitter jag i en bil på väg söderut. På nya äventyr! Jag måste säga att den här datorn var ett bra köp, inte förr har jag varit uppkopplad på en utav de långa resorna ner mot Skåneland. Vi har precis ätit. Vi åker nog direkt till hotellet i Lund och gör oss tillrätta på Scandic. Jag älskar Scandichotell, speciellt frukosten! Åh, kan knappt vänta!

14.52; En brun husvagn framför oss. Enfiligt, kan inte köra om...
14.53; Tvåfiligt, vi körde om :)

Här kommer lite bilder!
Glad popare med håkan-hatt och ofixad frisyr <3


Landskapet som svischar förbi längs E4:an.


E4:an, Småland, Sweden!


Jag skriver nog ikväll. Då ska ni få se vårat fina hotellrum. Hoppas det finns badkar! Hörs när vi hörs! :D

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Kom hem för Jesper vill inte jogga med mig. HAn har ont i kroppen idag, haha.

Nilla

2009-07-29 @ 15:52:15
Postat av: zara (sizz)

Välkommen till skåne :D

2009-07-29 @ 17:08:33
Postat av: Moster Nilla

Vi kan cykla tillsammans till Skåne du och jag så behöver vi inte blogga under tiden.

Se till att pappa kör försiktigt/Nilla

2009-07-29 @ 17:44:33
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0