I get my kicks above the waistline, sunshine.

Tjena! Hej och hå, vilken dag. (Och klockan är bara 15.17). Hunden vi passar fick ont i magen vid sex imorse så jag hasade mig upp och gick ut med honom. Och så ut med den andra hunden, för de kan inte gå tillsammans. När jag kom in och la mig i min sköna säng började den första hunden gnälla igen så jag gick upp igen (tänkte på hur det skulle vara att vara väldigt bajsnödig och inte kunna gå på toa). Sen blev det lugnt, då sov jag lite härs och tvärs. Fram och tillbaka alltså. I drömtransen var jag. Klockan elva fick jag ge mig upp för då var det plötsligt en emergency. Husby, jogging, NU!
Så jag drog mig väl upp, tog en liten frukost och gav mig av med Veronica and da kids. Men det var faktiskt skönt att jogga. 4 kilometer för hela bunten, BRA JOBBAT! Så kunde vi dessutom bestämma för hur vi ska göra med bion och Brüno. På söndag f0sh0.
Vilken tid förresten? (kollar sf:s hemsida, jämt inne där känns det som)
Okej då, fanns bara 18.45 och 21.30. Jajaja :D
Men någon får ta och reservera snart, så att vi får bra platser. Antar att de försvinner snabbt för den spelas bara i en salong. Inte som Harry Potter, hade ju två att välja mellan då ;) Vilken lyx...

Nej, men vi får se. Nu måste jag äta något. Vi ses när vi ses, byebye!
(vilket nästan helt ovärt blogginlägg, fast älskar rubriken. ) :)

Kommentarer
Postat av: Moster

På söndag 18.45 passar bra.Förövrigt ser veckan ut som följer:

Lördag joggning

Söndag Vilodag för den som måste

Måndag spinning

Tisdag Ki-box (som tydligen var på tisdagen den här veckan)



Ser det bra ut?

Moster Nilla

2009-07-24 @ 17:54:35
Postat av: Veronica

Jogging får bli lite senare imorgon om jag ska med för jag tror jag åker ut till Ö Ryd på auktionen med mamma och våra morföräldrar.

2009-07-24 @ 22:07:45
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg är bra :)

2009-07-24 @ 23:34:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0