come to me on friday or saturday or sunday. but i can't wait 'til monday.

Hejhej! Idag har jag träffat många trevliga människor! Det var dags att planera inför Oscars land som blir min, och många andras, bosättning i hela tre dagar nästa vecka. Vi är ett stort gäng som åker ut; Malin, Malin, Oscar, Filip, Amanda, Evelina, Frida, Vickan & jag! Stort gäng = mycket mat! Så vi skrev en inköpslista. Mycket av allt. Omkring 6-8 liter mjölk, hör och häpna :) Och jag dricker inte ens mjölk! Men det är mina vänner som gillar O'boy. Blä!

Så nu har vi planerat alla måltider osv. Det kommer bli skitkul! Jag ska nog ta med mig mitt spel; "Med andra ord". Can't wait to höra Filip förklara saker med andra ord <3

Sen tränade jag. Minst sagt! Det var sjukt jobbigt! Halvtimme spinning och halvtimme cirkelträning. Gjort rygglyft på en core-boll någon gång? Men det ger resultat, som ledaren sa.
Imorgon blir det Ki-box och på onsdag far jag till Malmö! Så kommer jag hem på fredag. Ska ner till gammelmormors begravning. Och så ska jag även träffa massor med släktingar. Bland annat min kära syster som jag träffar endast ett par få gånger om året. Sen kommer jag hem till allvaret igen. Det blir antagligen hårdträning med Nilla de sista dagarna av hennes semester? Eller om vi går och ser Sommaren med Göran? Det gör vi väl?!

Vi ses!
D.R.

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Nää nu vet jag inte. Inte får du åka iväg utan att jag är med och bevakar. Har din mor och far verkligen tillåtit det här?

Hä jag skojar bara, ha de bra och var rädd om dig

Moster Nilla

2009-07-28 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0