bang bang

Hej och hå! Idag har jag varit flitig! Jag har gjort diagnosen i matten och jobbat med hemkunskapen. Gick senare till Friskis and shaked what ma mama gave me! Jag har satt igång med den enorma tvätthögen som tar upp halva badrummet också. Vad man hittar saker när man städar sitt rum...?

Vi har dessutom fått tillökning i familjen. Ett jävla marsvin! Therese ville tydligen inte ha det längre så den stackarn är strandsatt här. Nej, jag vet inte jag. Jag behövde inte mer djur nu. Aja..

Imorgon börjar skolan igen och vi ska göra semlor på hk:n. Jag är pepp!
Blir det någon festival i sommar förresten? Jag är så jättejättejättepepp på konsert just nu! Blev lite avis när Evelina hade varit på Hello Saferide ;)

Nu är det natti. Godnattsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0