KÖRKORT!

Efter tusen timmars strul med Transportstyrelsen och så vidare har jag det äntligen: KÖRKORT!
Jag klarade det på andra uppkörningen och som tur var innan min teori hann gå ut! Jag fick byta trafikskola och som jag skrivit tidigare: HAGA TRAFIKSKOLA ÄR DÅLIGA!
Kör med YA, världens raraste receptionist som fixar ALLT och bra lärare! Även chanser till billigare körlektioner tack vare ett fungerande sms-system. GILLAR!

Mandomsprovet blir att köra ensam, fy fasen. Det blir inte nådigt men det ska väl gå det med. Och nu börjar körningen med den nya, stora bilen. Det är ju det där med garaget...

Nu drar jag och tränar! PUSS


Kommentarer
Postat av: Nilla

Imorgon tar du bilen till Ingelsta,eller?

2012-02-18 @ 20:32:39
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0