en bild i paint hade blivit snyggare...

men budskapet kommer fram i alla fall! Jag blev glatt överrraskad när jag märkte att man kan låna förra månadens ex av engelska Vouge på biblioteket. Som sagt, min nya mobil. Men den ska jag inte tjata ihjäl er om. Och såklart, underbara Friskis&Svettis! Jag hoppas att jag inte är i någon slags träningsperiod (tre gånger i veckan kanske, inget överdrivet) för jag vill fortsätta för hur jobbigt det än är innan man kommer dit och sätter igång är det så skönt när man är klar! Och jag gymmar ju oftast, det är en träningsmetod jag trivs med och då blir det roligt! En halvtimme på löpbandet, jag har precis vågat mig på att höja den där grejen så att man springer i uppförsbacke, och så in till maskinerna och köra styrka!

Livet är toppen förutom att den här datorn har en känsla att förminska formatet i webbläsaren om man kommer åt touch-musen på ett speciellt sätt. Asjobbigt!
Någon idé på hur jag ska göra? Puss och kram, hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0