den enda jag bjuder hem

Jaha, då är det snart dags för nationella i spanska. Och det är dags att ta tag i saker idag. Men jag sprudlar över av känslor och jag går snart av. Det är en blandning av lycka och sorg, men det är främst obeskrivlig glädje. Fast jag är väldigt trött också, jag har en tendens att alltid vakna jättetidigt. Och jag menar, om det ligger en stenhet pojkvän bredvid mig är det klart jag väcker honom. Sisådär vid åtta en söndagsmorgon. :)
Nej, men som sagt. Idag ska jag plugga och vila, skriva teaterdagbok framförallt eftersom den ska in nästa vecka. Det är massor att göra nu de närmsta två veckorna, jag ska även på utbildning på smultronstället imorgon. Jag har ju nämligen fått det städjobbet där det även ingår att jobba i "skopan". Alltså i kiosken där man köper glass. Så då måste jag lära mig det, kassan och så vidare. Och så även städutbildning och hygienkurs. High five!!
Usch, vad trött jag är. Och godissugen! Nu ska jag klippa naglarna, puss&kram!

För att du bara är. Och för att du tar fram det enda i mig som är någonting att ha. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0