till alla vackra glädjeflickor

Glädjeflicka = en glad flicka!
Sally Glädjeflickan Kalered

Ohja, jag är fruktansvärt glad. Lycklig, rent utav. Jag ska på Kent imorgon, jag har en glädjepojke att pussa på, jag har glädjevänner att kramas med och jag tränade förut.
På tal om träningen så borde jag nog fortsätta med det för jag var så fruktansvärt slut efteråt. Jag känner fortfarande av det, sådär så att man har lite brist på luft i lungorna. Fast på ett skönt sätt. Känslan av att man gjort något. Med möra ben och utstretchade muskler. Och en utsvettad kropp, träning renar. Bastu renar. Jag är ren.

Som sagt, Kent i Linköping imorgon. Jag har inte riktigt fått peppen än, men den kommer imorgon. Jag har nog inte fattat det heller, eftersom det slog mig förra veckan någon gång. Jag har haft biljetten i ungefär 5 månader nu. Jag minns att jag hämtade den när vi fortfarande hade musik-eos. Och det hade vi period 1. Nu är det period 3. ;)

Det är fortfarande RENT som gäller, hörreni. :)
Look - I find some of what you teach suspect. Because I'm use to relying on intellect. But I try to open up to what I don't know. Because reasons says I should have died three years ago. There's only us, there's only this. Forget, regret or life is yours to miss. No other road, no other way. No day but today.
psst. JAG HAR VÅRKÄNSLOR!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du sprider glädje och insiration syrran! TACK!

Puss

2010-03-10 @ 15:48:55
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0