telephone

Jag känner mig som Lady Gaga, fast inte lika färgsprakande. Fast jag är känslomässigt laddad, har nog någon slags pms. Ena stunden är jag så lycklig, så fruktansvärt lycklig. Sen blir jag så fruktansvärt besviken på mig själv och vill bara gråta.
Men så är det ju så att mormor&morfar kom i jorden i fredags, och den här veckan har jag tänkt mycket på morfar. Jag saknar honom verkligen.

Tack vem det än är som bestämmer för goda vänner, en god pojkvän och en fantastisk familj. Jag mår så himla bra egentligen. Just nu är jag bara ledsen, tror jag.

Det gick bra att åka tåg. Helmysiga tåg, jag skulle kunnat åka till Stockholm och så tillbaka till Nyköping. Men då skulle Linus fått stå på perrongen och väntat lite för länge. Lägenheten var mysig, Linus var mysig, det var ganska mysigt helt enkelt.

Men hörni, såg reprisen av Hollywoodfruar idag. Anna Anka om att vara singel; "Nu ska jag ut och pöka, jag har ju inte fått ett riktigt pök på sju år. Kulorna hänger ner till knävecken"
Den människan är underbar. På håll ;D

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Mysigt lägenhet????? Nja men den är funktionell. Du får låna den när du vill när den ändå står tom.... så länge du sköter dig och tycker att jag är bästa mostern i världen.

2010-03-15 @ 13:36:10
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Anna Anka...? Jo på håll då kanske. Blärk...

2010-03-15 @ 22:31:58
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0