la vie boheme

Hej! Alice var jättefint men kanske inte bästa Tim Burton-filmen någonsin. Vi åt på Golden Bangkok innan, sen gick vi och såg filmen. Tyvärr var Linus tvungen att springa direkt för hans tåg gick halv sex, så jag, Elin och Christian lallade ner till resecentrum i lugn takt. Och man är så lättroad ibland, eller så är Elin obeskrivligt roligt. Jag tror det är lite av båda.

Snart ska jag plugga spanska för jag har prov på onsdag (det som jag skulle haft innan jag åkte blev inställt). Sen så ska jag på årsmöte på Teater Sythercopie. Se vad som erbjuds där.
Börjar Parlamentet ikväll, förresten?

Imorgon börjar vårt nya schema, det är helt underbart!
Studietiden är frivillig


Förresten, jag älskar hur patetiska såna här reklamer är. De poppar alltid upp när man går in på någon halv opålitlig lyrics-sida. Men de är ganska roande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0