känner du igen dig i det här?

Hej! Klockan är 14.18, en vanlig söndag. Och här sitter jag i bara handduken. Jag har varit ute på årets första joggingtur utomhus. Och det var så jävla tungt! Nu måste isen i skogarna smälta snart så jag får ge mig ut i spåren, det blir mycket skönare då :)

Så nu är jag hemma efter tre awesome dagar i Bratislava. Det är verkligen en fin stad, och allt är billigt. Åk gärna dit! Det är ju inget ställe man bara tar intiativet att åka till, men gör det ändå! Speciellt om man gillar att strosa omkring bland fina hus eller dricka billig öl. Eller gillar vårväder. Vädret har varit helt fantastiskt, ungefär som en bra försommar i Sverige.
Tack för en fin resa, Nilla&mamma&Therese&Madde&Veronica! :)

Jag köpte massa billiga kläder där också (eller mamma köpte till mig). En ny vårjacka och två klänningar till exempel. Billig shopping i mitt hjärta :D

Amanda Jenssen - The Rebounder
And I don't care who you are, but I love you
Just need someone to hold
I don't care who you are, I shall love you
'Cause it beats being alone

You think it's for real 'cause you read in a book. This is the way it is
I'm sorry to tell you you're someone I took.
A fill in for what I miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0