jag vill ha dig. du är min, du är bara min.

Hej. Igår var jag på Kent! Och det var fantastiskt, better than ever. Men jag är så trött i kroppen! Min rygg tar livet av mig! Dessutom hade vi idrott idag och bara för att jag är så envis tränade jag på gymmet också. Nu är min rygg helt slut, fast den var det innan också.
Vi hade handboll idag, inte min sport. Jag lovar er :)

Världen gulligaste moster ringde och gav mig all info jag behöver för att tillbringa en natt i hennes lägenhet med min käraste på lördag. Portkod, koder till datorn, vägbeskrivningar. Du är bäst, Nilla! Jag tänker på dig, mamma & mina morbröder inför imorgon. Men vet ni, efter regn kommer solsken. Jag älskar er.

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Kent - Vals för satan (Din vän pessimisten)

Bilden är hämtad från Rockfoto.

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Tack Sally, var rädd om dig och snart får vi ut och resa igen. Resorna som du och gör tillsammans är bäst.

Älskar dig.

Moster Nilla

2010-03-12 @ 07:21:27
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0