flight FR1602 to bratislava, slovakia. please go to gate for boarding.

Hej, jag flyger till Bratislava imorgon. Flygresan tar två timmar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra där. Kolla in en fin stad, antar jag, och umgås med töserna i släkten. Men jag reser gärna, kul att se någonting annat än översvämningar och kladdiga promenader här i Sverige. Ja, där är det tydligen sol och värme. Hyfsat varmt i alla fall. Där är det vår på riktigt.
Dessutom känns det som om alla är så ledsna här hemma. Jag gör det fega och flyr ifrån det. Må bättre när jag kommer hem på lördag. Usch vad hemskt, förlåt. Fast ändå.. gör det!
Ha det bra, puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Veronica

oj då, vem är lessen?!

Ser ju superfint ut i Bratislava! Here we come!



Puss

2010-03-25 @ 08:43:43
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Saga

JAG MÅR BRA! :D jag kommer bara sakna dig väldigt mycket när du far <3

2010-03-25 @ 18:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0