jag vill bara, jag vill bara

Jag vill bara vara hos Linus i Oxelösund. Men jag var där igår så jag får väl vara nöjd med det ett tag. Jag åker med Nellie till hennes land istället och har det trevligt! Så får vi hoppas att min älskling orkar åka hit imorgon istället.

Förresten, numera är det dyrare för Linus att åka till mig än för mig att åka till honom.
Min resa, tur och retur:
Tåg: Ca 140 kr
(Ev. buss i Nyköping: 32 kr)
Sammanlagt: 140 kr (172 kr)

Linus resa, tur och retur:
Tåg: Ca 140 kr.
Buss: Ca. 64 kr.
(Ev. buss i Nyköping: 32 kr) 
Sammanlagt: 204 kr (236 kr)

Jag får väl åka till honom hädanefter. Jag får lön nästa vecka! <3
Ses, babes.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag tror killen din kan paya också! :D

2010-06-30 @ 18:18:43
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0