"you walk like him", "you look like her". I look just like myself!

Hej, märker ni att skolan har börjat? Jag blir jättedålig på att blogga, jag hinner inte. Men jag har gjort mycket annat!
I måndags delade vi ut roller till kabarén, jag får inte avslöja vilka eftersom det inte blir så roligt för de läsare som ska gå och se. Men jag funderar på att ta med kameran till skolan och fotografera lite fina bilder på min klass. Så då har vi bara repeterat det, både måndag och tisdag. Men det är ju bara då vi har teaterlektioner. ;)

Sen var jag och fixade pass idag eftersom jag åker till Egypten 18 februari! Can't wait!
Igår var jag på Vildanden på Östgötateatern. En ganska klassisk historia, men det var väldigt duktiga skådespelare så den blev väldigt bra. Än har jag inte varit särskilt missnöjd på Östgötateatern.
Annars pluggar jag för fullt, har både spanska och engelska tills imorrn.
Vi hörs när vi hörs, puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Zara

Sizz har oxå skaffat blogg nu :)

2010-01-15 @ 16:00:11
URL: http://zarhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0