where failure is not an option

+ Det är en månad till Egypten
+ Jag har grymma pms-besvär och svullen mage
+ Jag har sovmorgon imorgon
+ Jag önskar att alla kunde teaterspråk, så att när jag sa att jag är en skruv, förstår ni vad jag menar
+ Jag önskar att jag kunde låtarna i Chicago utantill
+ Jag kan böja ner tummen mot underarmen
+ Jag ska gymma imorgon och på torsdag
+ Jag har svårt att bara skriva två A4-sidor på historiatentan
+ Jag måste begränsa mitt sockerintag
+ Efter regn kommer solsken


Kommentarer
Postat av: Nellie

+ du är söt som socker

+ du är bäst in the holy world.

+ du är min sallan. dock inte nesamrätt you know <3

2010-01-18 @ 23:07:21
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0